Executive Development Program

About Success Excellence Center

Success Excellence Center atau singkatannya SEC merupakan sebuah syarikat yang menawarkan khidmat khusus dalam bidang latihan (training), perundingan (consulting), pengurusan acara (event management), perancangan pemasaran strategik,  seminar dan juga motivasi.  SEC menumpukan kepada pembangunan sumber manusia yang bersifat holistik, dan membantu korporat mencapai matlamat mereka, dengan objektif untuk memberikan khidmat  yang professional dan cemerlang, serta mengikut kehendak pelanggan.

SEC dahulunya dikenali sebagai First Pace Sdn. Bhd. dan bertapak di Plaza Idaman, Kuala Lumpur. Dan kini telah meleberkan sayapnya ke Sabah dengan penubuhan SEC Cawangan Kota Kinabalu. SEC Cawangan Kota Kinabalu berpusat di Menara MAA, Kota Kinabalu, mempunyai sebuah pusat latihan yang bertempat di Inanam Business Center (atas restoran taliban). SEC yang dterajui oleh Haji Muhammad Nicholas Sylvester telahpun menganjurkan beberapa program yang terbuka kepada umum dan seterusnya akan menganjurkan lebih banyak program-program yang dapat memberikan banyak manfaat kepada masyarakat dan juga golongan korporat.

SEC kini dalam usaha untuk memperkenalkan pendekatan-pendekatan baru dalam bidang latihan kepada golongan korporat dan juga kepada umum. pendekatan yang cukup berbeza dalam bidang latihan pastinya akan memberikan impak yang tinggi dalam sesuatu program latihan, dan ianya pasti akan membawa kepada perubahan yang besar kepada corak pemikiran masyarakat umum dan juga golongan korporat. SEc berharap dapat menyumbang perkhidmatan yang lebih banyak kepada masyarakat umu dan juga golongan korporat., dengan program-program latihan baru yang mempunyai konsep yang berlainan serta seiring dengan keperluan masyarakat umum dan juga golongan korporat.

Untuk maklumat lanjut mengenai Success Excellence Center, anda boleh layari Laman Web utama SEC http://www.success-excellence-center.com/

atau hubungi SEC di talian: 088-245399/088-245377

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.