Executive Development Program

April 8, 2010

Khidmat Pelanggan

Filed under: Executive Training Program — secenter @ 4:20 am
Tags:

Fasilitator : Tuan Haji Muhammad Nicholas Sylvester
Objektif :
1. Mempelajari khidmat pelanggan dalam meningkatkan kepuasan pelanggan
2. Mempelajari keperluan dan jangkaan pelanggan
3. Mengenalpasti proses khidmat pelanggan
4. Mengaplikasikan teknik yang dapat meningkatkan perhubungan dengan pelanggan

Unit Perbincangan:
Unit 1 : Pengenalan kepada Khidmat Pelanggan
Unit 2 : Kepentingan Khidmat Pelanggan
Unit 3 : Teknik Perhubungan Pelanggan Berkesan

Melalui modul ini peserta akan dapat mempelajari perkhidmatan pelanggan untuk menjamin kepuasan pelanggan dalam setiap transaksi yang kita jalankan. Peserta akan di ajar mengenai teknik-teknik perhubungan pelanggan yang berkesan. Di akhir modul ini peserta akan dapat meningkatkan perhubungan mereka dengan pelanggan dan memperbaiki mutu perkhidmatan mereka.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: